onsdag 31 mars 2010

Spännande dag

Idag är en spännande dag för mig, vi ska ikväll kolla på lägenheten. Kan inte låta bli att visa er några utvalda bilder.
Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet, om bilderna stämmer i verkligeheten och vi inte stöter på några "problem" så vill jag ha den. Men får jag inte denna så ska jag ha något liknande, nu vet ni lite vad jag är ute efter. Detta är min dröm och kan tänka mig säga nej till walk in closet (tillsvidare) om jag får öppenspis och fin balkong. Obs. denna lägenhet har 2st sovrum så ett av dem kan vi ha kläderna i tills det är dax för kids.

2 kommentarer:

  1. Åhh så himla vacker lägenhet... Förstår verkligen att du vill bo där..
    Kram Jannica

    SvaraRadera
  2. Ja nu visade det sig att den inte var så wow i verkligheten, fortfarnade väldigt fin men med vissa brister. Bla inte så barnvänlig som jag trodde och lite skavanker här och där ;) Jag e en kräsen dam hahaa

    SvaraRadera