onsdag 17 mars 2010

Vacker festlokal

Bröllops tider är väll det bästa som finns.
Har inte gift mig själv men kan inte sluta planera och inspireras inför den stora dagen.
Förra året var ett riktigt bröllops år för min del... från att aldrig gått på bröllop stod 3st på schemat och det inför det ena fick jag till och med den stora äran att vara brudtärna.
Det var en fantastiskt härlig upplevelse, massa inspiration och minnen har man med sig.



Men även om bröllops planerna nu är över och det kommer dröja ett par år innan jag själv får stå brud, så kan jag inte låta bli att se efter tänkbara bröllopslokaler, dekoration m.m.

Igår följde jag även med min väninna för att leverera hennes kusins bröllops klänning till en ung mö vars bröllop ska hållas i maj. När hon tog på sig klänningen vart man alldeles tårögd och fick gåshud. Bröllops tidningarna låg snyggt radade på köks bordet och man såg lyckan som bara strålade ur hennes kropp.

Denna lokal på Fåfängan har jag gått och blivit kär i, perfekt för ett sommar bröllop med vacker utsikt över vattnet och uteplats för mingel.







2 kommentarer:

  1. Åh vad vackert! Jättefin blogg gumman! Kanske man kan få fresta dig med en passande sminkbild? Skulle ju kunna göra dig till en brud :).
    Ses på Nedas födelsedagsutgång! kram /Mickan

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Michaela, jag håller fortfarande på att knåpar och lär mig hur man snyggar till sidan etc. ;)

    SvaraRadera