tisdag 30 mars 2010

Lyckorus!

Just nu har jag hjärtklappning av iver, min kära sambo hittade en super fin etage lägenhet här i centrala Stockholm som var så fin och så perfekt för oss...enligt bilderna.
Jag kunde inte låta bli att skriva till mäklaren och kolla hur budgivningen gick och att jag inte vill att de avslutar något utan att ringa mig innan. Till min glädje återkom mäklaren med besked om att den fortfarande ej är såld och gav ett slutpris som säljaren önskar.

Vi ska iväg redan imorgon kväll och inspektera givetvis innan vi tar några beslut. Men jag önskar att lägenheten är som vi förväntar och inga nackdelar så jag kan få min drömlya. Den skulle dessutom vara perfekt för kombination av Shabby Chic & modernt . Kan givetvis inte visa bilder än men köper vi så kommer ni bli förs att få se bilderna.
Elbutiken ringde även och meddelade att min vackra taklampa nu kommit så det får bli att hämta på torsdag. Sen hoppas jag att elkillen kan komma snarast och installera.

Nu har jag även en påsk att förbereda mig för, på lördag kanske vi kan få skåla lite extra, men förväntar mig ett nej imorgon. Lika bra att inte ha för höga förväntningar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar