onsdag 24 mars 2010

Shabby Chic

Jag är på jakt efter den perfekta hall byrån i Shabby Chic modellen. Har blivit helt besatt av Shabby Chic möbler och inredning. Kan inte ta in för mycket i min egna lägenhet då min sambo nog kommer få spader. Han gillar det super moderna, men succesift kommer jag kanske få honom att ändra sig. Det gäller bara att ta in lite i taget, låta ögat vänja sig vid det nya...dessutom är det riktigt snyggt att kombinera det gamla & nya.

Har funnit dessa vackra ting men inte rätta måtten eller som går att beställa. Har mailat några leverantörer och väntar med spänning på svar. Fortsättning följer på mitt Shabby Chic fynd ;)

2 kommentarer:

  1. va fint! I love shabby chic! jag tipsar om blocket.. där kan man hitta äkta gamla prylar till bra priser.. vi har hittat kökssoffa, sekretär och lite annat smått och gott där. blocketfantast får du bli ;-) second hand rules!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja jag har varit in där och tittat lite men inte funnit något till vårat hem :)

    SvaraRadera