måndag 12 april 2010

Ny dag, nya tag...

Då var det en ny arbetsvecka som började för oss kära läsare.
Hoppas att den fick en bra start, vi vart alla så förvånade när vi upptäckte att klockan redan passerat 17:00 och det fortfarande är så underbart ljust ute.
Nu har jag beställt in lite inrednings artiklar till min webb shop, ni kan gå in redan nu och se priser m.m. Får beställa in lite åt gången till en början.

På onsdag åker jag dessutom till Kenya på tjänstresa via mitt ordinarie jobb, ska bli härligt och intressant. Dock innebär det att bloggen ej kommer uppdateras förrän jag är hemma igen men ni ska nog klara er bra ändå.
Nu har jag fått lite respons av vad det kan kosta att tillverka liknande möbler som nedan så saker och ting börjar ta form. Detta vinställ nedan har jag idag beställt men får se om jag verkligen ska ha den. Det visade sig att frakten eventuellt blir mer än de 99kr som står på beställnings ordern. Då det var så pass stor skillnad som 400kr känns det lite så där för 1 liten byrå. Men de ska återkomma imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar